Prodej pozemku
Kromě prodeje bytů a domů máme též zkušenosti s prodejem pozemků a to například v rámci projektů jako pozemky Bukovno, či stavební pozemky Bradlec – Těšnov. Proto vám dokážeme předat své zkušenosti, nebudete opakovat chyby dalších prodávajících a na konci prodáte pozemek za nejvyšší možnou cenu.
Hledáte-li profesionální realitní servis za standardní provizi, nepřestávejte číst. Zjistěte, co od nás můžete při prodeji pozemku očekávat. Každý prodej pozemku stojí na dvou hlavních pilířích. Udělat perfektní prezentaci a dostat tuto prezentaci k co nejvíce lidem.
Nacenění pozemku
Stanovení správné hodnoty pozemku je základem úspěšného a rychlého prodeje. Pokud budete požadovat příliš vysokou částku, pozemek neprodáte. A u příliš nízké ceny zase přijdete o stovky tisíc až miliony korun.
Odhadnout skutečnou hodnotu pozemku je kumšt. Je potřeba znát stav realitního trhu, orientovat se v cenových mapách a brát v potaz desítky dalších faktorů.
Cenu vašeho pozemku odhadneme rychle – a zdarma. Bez jakýchkoliv závazků z vaší strany.
Profi foto a video záběry z dronu
Profi fotografie jsou dnes základem každé prezentace nemovitosti, u pozemků jsou však nutné i pohledy z ptačí perspektivy, jelikož si budoucí kupující může udělat lepší obrázek o možnostech nabízeného pozemku, ať už ohledně tvaru pozemku, či umístění stavby.

Zakreslení pozemku
Dalším důležitým prvkem při prodeji je vytvoření zakreslení pozemku. Je to velmi důležitý nástroj pro pochopení a získání představy prostoru dané nemovitosti. Dronové záběry nám dají “lidský/ptačí” pohled, půdorys nám dodá technické informace o konkrétních výměrách a poloze pozemku.
Inzerce na realitních serverech
Přípravě inzerce se věnujeme velmi důkladně. Uvědomujeme si, že je to to první, co si o pozemku potencionální zájemce přečte a zobrazí. Proto je mimo kvalitních fotek a videí, také velmi důležitý popisek prodávaného pozemku.
Pro inzerci používáme největší a nejnavštěvovanější realitní portály, které jsou na českém trhu k dispozici.


Inzerce na sociálních sítích
V současné době již nestačí dát pozemek na inzertní servery a čekat co se stane. Je nutné jít zájemcům naproti a využívat sociální sítě k získání dalších potenciálních zájemců.
Na inzertní servery chodí jen lidé, kteří jsou v procesu hledání řešení svého bydlení. Na ty cílíme na inzertních serverech. Je tu však další velké číslo potenciálních zájemců, kteří nehledají aktivně a pozemek je může oslovit. Již hledali a na chvíli přestali nebo se jim pozemek natolik líbí, že o ní řeknou známým.
Placená reklama na sociálních sítích
Je fajn umístit inzerát na Facebook, ale bohužel se nedostane k mnoha lidem. Od toho jsou placené kampaně, kterými vždy podpoříme prodej.
Proč má smysl prodávat pozemek přes sociální sítě? Ze zkušeností víme, že to zkrátka funguje. Dlouhodobě máme totiž úspěšnost až 32 % – třetina zájemců o prohlídku se ozve právě díky sociálním sítím.
Placená inzerce na Youtube
Webová podstránka pozemku
K prodeji pozemku využíváme i vlastní webovou podstránku nemovitosti. Na té zájemci najdou mnohem více informací než na běžných realitních portálech.
Hlavní výhoda ale tkví v tom, že na tyto stránky směřujeme veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy. O vašem pozemku se každý den dozví o cca 8–10× více lidí než z běžné inzerce na realitních portálech.