Prodej domu
Přes 40 % námi prodaných nemovitostí jsou domy. Proto vám dokážeme předat své zkušenosti, nebudete opakovat chyby dalších prodávajících a na konci prodáte dům za nejvyšší možnou cenu. Hledáte-li profesionální realitní servis za standardní provizi, nepřestávejte číst.
Zjistěte, co od nás můžete při prodeji domu očekávat. Každý prodej domu stojí na dvou hlavních pilířích. Udělat perfektní prezentaci a dostat tuto prezentaci k co nejvíce lidem.
Nacenění domu
Stanovení správné hodnoty domu je základem úspěšného a rychlého prodeje. Pokud budete požadovat příliš vysokou částku, nemovitost neprodáte. A u příliš nízké ceny zase přijdete o stovky tisíc až miliony korun.
Odhadnout skutečnou hodnotu nemovitosti je kumšt. Je potřeba znát stav realitního trhu, orientovat se v cenových mapách a brát v potaz desítky dalších faktorů.
Cenu vaší nemovitosti odhadneme rychle – a zdarma. Bez jakýchkoliv závazků z vaší strany.
Homestaging a profi foto
Víte jak připravit Vaši nemovitost, tak aby se lépe a rychleji prodala?
Homestaging potlačuje individualitu dosavadních majitelů a vyzdvihuje se neutrální elegance – tzv. hotelový styl – sjednocení barev, doplňků, správného osvětlení. Vytváří se tím prostor, ve kterém si kupující dokáže lépe představit, jak by mohl jeho domov vypadat.
Homestaging pomáhá v mnoha případech zvýšit prodejní cenu. V praxi se velmi zvyšuje počet potencionálních zájemců. Z obchodního hlediska je to ideální situace pro další vyjednávání, což má za následek rychlejší a výhodnější prodej.
První dojem je totiž ten, který rozhoduje! Na naše zakázky využíváme služby profesionálního fotografa. Vznikají tak úžasné záběry, které představí nemovitost mnohem lépe, než běžné fotografie.

Videoprohlídka domu
Inzerátů s nemovitostmi je plný internet. Aby mezi nimi vynikla právě vaše nabídka, musí se odlišovat.
Videoprohlídka nemovitosti je ideálním způsobem, jak z domu ukázat co nejvíce a ještě připravit inzerát, který skutečně zaujme.
Nemovitost s videoprohlídkou má o více než 400 % zobrazení v porovnání s jinými nabídkami. To znamená, že si inzerát prohlédne více lidí, čímž diametrálně stoupá šance na rychlejší objevení toho správného kupce.
Dobrá videoprohlídka může výrazně zrychlit prodej nemovitosti za nejlepší možnou cenu a v krátkém čase najít vhodné kupující.
Virtuální prohlídka domu
Fotky zájemcům ukážou, jak dům vypadá. 3D virtuální prohlídka jim zase zprostředkuje pocit, jako by domem procházeli. Ocení ji především zahraniční investoři a lidé, kteří bydlí daleko od prodávaného domu.
Díky tomuto unikátnímu modernímu nástroji si může každý z pohodlí svého domova prodávaný dům projít a rozhodnout se, zda ho navštíví později i osobně. Majitelé tak později jednají jen s vážnými zájemci a věnují čas těm, kterým by měli.
Půdorys domu
Dalším důležitým prvkem při prodeji je vytvoření půdorysu domu. Je to velmi důležitý nástroj pro pochopení a získání představy prostoru dané nemovitosti.
Inzerce na realitních serverech
Přípravě inzerce se věnujeme velmi důkladně. Uvědomujeme si, že je to to první, co si o nemovitosti potencionální zájemce přečte a zobrazí. Proto je mimo kvalitních fotek a videí, také velmi důležitý popisek prodávané nemovitosti.
Pro inzerci používáme největší a nejnavštěvovanější realitní portály, které jsou na českém trhu k dispozici.


Inzerce na sociálních sítích
V současné době již nestačí dát nemovitost na inzertní servery a čekat co se stane. Je nutné jít zájemcům naproti a využívat sociální sítě k získání dalších potenciálních zájemců.
Na inzertní servery chodí jen lidé, kteří jsou v procesu hledání řešení svého bydlení. Na ty cílíme na inzertních serverech. Je tu však další velké číslo potenciálních zájemců, kteří nehledají aktivně a nemovitost je může oslovit. Již hledali a na chvíli přestali nebo se jim nemovitost natolik líbí, že o ní řeknou známým.
Placená reklama na sociálních sítích
Je fajn umístit inzerát na Facebook, ale bohužel se nedostane k mnoha lidem. Od toho jsou placené kampaně, kterými vždy podpoříme prodej.
Proč má smysl prodávat nemovitosti přes sociální sítě? Ze zkušeností víme, že to zkrátka funguje. Dlouhodobě máme totiž úspěšnost až 32 % – třetina zájemců o prohlídku se ozve právě díky sociálním sítím.
Placená inzerce na Youtube
Webová podstránka nemovitosti
K prodeji nemovitosti využíváme i vlastní webovou podstránku nemovitosti. Na té zájemci najdou mnohem více informací než na běžných realitních portálech.
Hlavní výhoda ale tkví v tom, že na tyto stránky směřujeme veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy. O vašem domě se každý den dozví o cca 8–10× více lidí než z běžné inzerce na realitních portálech.
Databáze klientů
Na našich webových stránkách nás oslovují lidé, kteří mají zájem o nové prodeje. Stejně tak v jsou v naší databázi vedeni poptávající klienti z již uskutečněných prodejů. Díky tomu jsme nasbírali už stovky klientů, kteří hledají nemovitosti. Tito zájemci dostávají přednostní nabídky našich nemovitostí.